آنفولانزا

صبح که بیدار شدم آنفولانزا با من بود. آنفولانزا به یک دلتنگی ِ کهنه می‌مانست، آنفولانزا مثل ِ یک بغض چنگ انداخت به گلوی من. آنفولانزا در من بود، مثل ِ یک عشق ِ خسته. آنفولانزا همه‌ی زندگی ِ من شد، و من در تبِ آنفولانزا سوختم. آنفولانزای من...
من برای آنفولانزا چای ریختم، کم‌رنگ. من به آنفولانزا لیمو خوراندم، شیرین. من به آنفولانزا سوپ دادم، داغ. و آنفولانزا در سکوتی بیماروار مطیع ِ من بود. من با آنفولانزای خودم به زیر ِ پتو رفتم. من به همه جای آنفولانزای خودم دست کشیدم. من با آنفولانزا تا مرز ِ عرق و انزال عشقبازی کردم. تن ِ آنفولانزای من تب داشت، تن ِ آنفولانزای من مریض بود از عفونت و چرک. آنفولانزا را به دکتر و دواخانه بردم. در تمام ِ راه،آنفولانزا پیشانی چسبانده بود به سرمای شیشه و به مه‌آلودگی ِ خیابان ِ ابری نگاه می‌کرد. آنفولانزا، تو به چه فکر می‌کردی؟
و باز به خانه برگشتیم. و آنفولانزا در سَکَراتِ کُدیین زیبا و خواستنی‌تر شد. من و آنفولانزا به هم مبتلا شدیم و از درد و داغی به هم پیچیدیم. ما پر بودیم از اشک و آب‌ریزش و خِلط. و من نمی‌دانستم که دارم آنفولانزای خودم را می‌کُشم: آن قرص‌ها، قرص‌های لعنتی، آنفولانزا را نابود کردند، آنفولانزا را گرفتند از من... کدیین با تو چه کرد آنفولانزا؟
آنفولانزا رفت و دل ِ من برای آنفولانزا، برای همه‌ی آن شب‌ و روزها که با هم به رختخواب رفتیم تنگ است.
نظرات 6 + ارسال نظر
آرمین شنبه 9 دی‌ماه سال 1385 ساعت 12:55 ب.ظ http://rmin.blogsky.com

خیلی خوشگل بود . موفق باشید

[ بدون نام ] شنبه 9 دی‌ماه سال 1385 ساعت 01:58 ب.ظ

ای ول خیلی باحال بود. آم ما نگفتی این آنفولانزا کی بود

اینجانب شنبه 9 دی‌ماه سال 1385 ساعت 04:18 ب.ظ

خوش به حال آنفولانزا ! چه خاطرات خوبی داشته در این چند شب. واقعا خوش به حالش.

[ بدون نام ] چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1385 ساعت 04:13 ب.ظ

salam Ebi jan,agha dast be ghalamet ham mesle naghshit khoobehaaaa!khodazish az khodet bood za ay jazi serghate adabi kardi????

روحی جمعه 15 دی‌ماه سال 1385 ساعت 06:17 ب.ظ http://bidad.persianblog.com

امروز صبح که بیدار شدم آنفلوآنزات رو دیدم که اومده بود هلند...

[ بدون نام ] یکشنبه 17 دی‌ماه سال 1385 ساعت 02:33 ب.ظ

ma ke bakhil nistim, vali ghablana esmes ooni ke dar adam bood ye chize dige bood, tazegia engar esmesho avaz kardan gozashtan anfolanza

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد